Melden en afhandelen van klachten

Klachten melden

Wij vinden het belangrijk dat Leussinkbad een veilige omgeving is voor iedereen die bij ons komt zwemmen. Daarom kun je het ook melden als het misgaat.

 

Als je klachten hebt of andere ernstige zaken wilt melden dan kun je daarvoor ons klachtenformulier gebruiken. >> Download ons klachtenformulier

 

Deze kun je insturen via info@leussinkbad.nl of uitprinten en bij het Leussinkbad afgeven.

Of je kunt het melden via Centrum Veilige Sport Nederland.

Op hun website lees je meer over hoe zij met klachten of andere meldingen omgaan.

 

Hoe gaan we om met klachten?

Wij nemen elke klacht over het zwembad serieus. Het maakt niet uit of het gaat over de dienstverlening van het personeel of van wie de klacht komt; van zwembadgasten, omwonenden, de gemeente of andere belanghebbenden. Daarom registreren we elke klacht.


Op schriftelijke klachten reageren wij binnen 2 werkdagen door een bevestiging van ontvangst. Als het mogelijk is, handelen we binnen 10 werkdagen de klacht af. Mondelinge klachten handelen we op een vergelijkbare manier af, nadat deze zijn vastgelegd in een klachtenformulier.

De beheerder Leussinkbad ziet en behandelt elke klacht, al dan niet in samenwerking met anderen.

Bedankt.